Lowongan Samsung C&T Corporation

Posted by Unknown Update Saturday, July 21, 2012
Lowongan Samsung C&T Corporation
Lowongan Samsung C&T Corporation | Samsung C&T Corporation (formerly Samsung Corporation) adalah asal dari Samsung Group dan saat ini terdiri dari Grup Rekayasa & Konstruksi dan Trading & Investment Group. Perusahaan ini berganti nama dari Samsung Corporation, yang memfokuskan bisnisnya pada perdagangan dan investasi, untuk Samsung C & T Corporation setelah bergabung dengan Samsung Engineering & Construction.

Karena pertumbuhan yang berkelanjutan di sektor konstruksi, perusahaan kami Samsung C & T Corporation (Engineering & Construction), seni internasional kontraktor yang terlibat dalam proyek-proyek berukuran mega di Gedung, Sipil, Power Plant dan Oil & Gas mencari kandidat yang cocok untuk bergabung dengan kami sebagai Manajer Pengembangan Bisnis untuk kami Jakarta Kantor Cabang di Jl. Jend Sudirman, Jakarta.

1. Job Description:

Wide range of marketing with expatriates for construction works in Civil, Architectural, Oil and Gas, and Plant work such as: 1) Building-up variety range of network with client, consultant, main contractor and supplier; and 2) gathering and developing new project information, cooperating with internal bidding team and contract team to secure new order.

2. Qualifications:
  1. Bachelor or higher degree in the construction related curriculum,
  2. Minimum 20 years experience in the Business Development particularly Construction Company,
  3. Excellent English ability in speaking and writing, and
  4. Pro-active, decisive and confident attitude
Lowongan Kerja Samsung C&T Corporation 2012
Interested Candidate shall submit a detailed CV (also stating both the expected salary and available date of working), recent photograph and letter of application to Bapindo Plaza, Citibank Tower, 27th Floor. Jl. Jend. Sudirman Kav. 54-55, Jakarta, 12190 no later than 31 July 2012